2008-11-22
 15:06:13

vill ha!

Jag låg i duschen förut och funderade över vad jag vill ha när jag fyller år eller till julen. jag kom fram till lite saker som jag ska berätta för mamma sen ;D

- Kamera som funkar, haha..
- Mascara
- Parfym, euphoria(stavning?) eller annan god :)
- Skor
- Tubtop linnen, vitt! helst fler färger ;D har ju lyckats förstöra mina.. chokladsås och skit xD
- Tröj/kofta jag sett i en affär.
- Tights , svarta och gråa.
- Klocka
- Träningsväska, en hyfsat snygg, haha.. bra storlek.
- Läppglans
- En bra plattång
- En hårtork
- Chinos, beiga eller blåa
- Jeans
- Pengar
- En ring
- Twilight böckerna
- En ny vanlig skolväska
- Vantar

 
haha oj vad mycket det blev ^^
Men det här är sånt jag vill ha :) ska nog snart åka in till stan och kolla om jag hittar ett par chinos. Men får se om jag orkar.. har så fruktansvärt ont i magen. ):

Pussssssss
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Emma

Svar; Haha ja det gör han :).

Hans msn är något jag inte tänker dela ut även om jag har det :P



PUBLICERAT: 2008-11-22, 16:58:06 | URL: http://blueice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: