2008-10-30
 18:11:59

Bio (:

hej kära människor

idag ska jag på bio med dennis (: <3
Det ska bli mysigt, sen ska han nog sova här om mamma och pappa går med på det ;D

Idag har jag typ bara vart hemma, tog det lugnt först och duschade sedan. Sen kom Mike hit så tog vi det lugnt och så :) trevligttrevligt! Sen följde jag honom en ganska lång bit och sen tog jag mig en promenad. nu är jag hemma och jag ska spela ett spel nu :D jag väntar på att dennis ska höra av sig och komma hit! (:

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha. :) Byebye.


Pusssssssssssssssssss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

hihihihi :D du kan vara söt! ska vi hitta på något imon ?=)



PUBLICERAT: 2008-10-30, 18:22:55 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: