2008-10-29
 02:15:19

en tisdagsnatt..

hej på dej!

här ligger jag en tisdag klockan är snart toch jag är lite småtrött . men det är inte sovande på g än.. ska skriva färdigt detta inlägget och sen kolla våra bästa år iaf. :) hoppas iallafall att det kommit ut ett nytt avsnitt. annars blir jag ju lite småledsen :( ^^

Jag ligger i min säng, med datorn i knäet och med mobilen bredvid mig. smsa är det som gäller! dygnet runt.. :D

Idag har det hänt hyfsat många saker, men inga speciellt överroliga saker .. men på kvällen hade jag riktigt kul!

Dagen började med att jag blev väckt runt 11 av att min pappa säger att frukosten är färdig. så jag var bara illa tvungen att gå och äta.. hade ju inte tackat nej till att fortsätta sova. men har man en mamma och en pappa som bara älskar att reta en på morgonen så är det bara att stå ut.. Efter frukosten la jag mig och tog det lugnt i sängen en stund, kunde inte somna om, suck.. tiden gick och jag fick bråttom.. jag duschade och gjorde snabbt i ordning mig. sen sprang jag ner till svartedalen och hämtade en film som sonja hade lämnat till mig. Rune hade ju filmat mig mikael och camilla när vi sjöng i borås!
Sedan sprang jag hem och lämnade filmen och låste upp dörren så mamma och pappa skulle komma in för dom var i källaren och hade varken nycklar eller mobil med sig.. så smarta! sen åkte jag in till stan och mötte michaela.. efter en stund mötte jag mike så gick vi till min skola för att hämta min kära laddare till datorn!!! så jävla skönt att ha den nu! annars hade jag aldrig kunnat ligga här i sängen med datorn nu.. det hade vart lite småsynd :P

Sen åkte vi hem til mig och tog det lugnt, kollade borås filmen och sen skulle mike dra. efter en stund kom Dennis och vi käka pizza :p sen gick vi och mötte michaela och oskar på hållplatsen och gick sen tillbaka hem till mig. jag och michaela gjorde oss iordning och tog sen spårvagnen till stan. mötte mike på spårvagnen och han drog med till halloween festen med mig michaela och camilla! Camilla mötte vi på kungsport :D

TÄnker inte berätta om kvällen, kan bara säga att jag hade roligt :) tack camilla, michaela och mike! ( :

Sorry att min beskrivning av dan blev så lång, och otroligt tråkig! men tyvärr så är mitt liv tråkigt så det är inte så konstigt att min blogg om mina dagar inte är tråkig xD men tack för att du läser den...^^


Nu ska jag kolla VÅRABÄSTAÅR! <3 sen soooooooovaaaa. imorgon blire nog jasminpassning och filmkväll med mike! hör av er om ni vill vara med :D:D:D:D:D HAHA.. övertrött??? OM jag är...

Godnaaaajt !

dålig kvalite på bilden, men jag bara älskar mitt hår på den! saknar...




Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: