2008-10-23
 14:48:38

en tråkig historia lektion.

hej! jag har historia lektion och dt är oerhört tråkigt. men det e bara 25 minuter kvar av den här långa 2 timmars lektionen. så jag ska inte ge upp! (:

Idag är det torsdag, en dag kvar sen är det LOV! gott :D

idag slutar vi klockan tre, sen ska jag stanna i skolan med camilla en stund, om mike inte ska repa ska jag träffa honom sen. sen klockan kvart i sex ska jag vara i skolan igen. Jag ska vara med på öppet hus ikväll. Med Camilla och Johan! :)

Idag hade jag matteprov, det gick faktiskt bra! bara ett fel. som på förra provet. känns otroligt bra!

nu får jag börja lyssna på håkan/historialäraren/rektorn. även om det är så otroligt tråkigt... Ha det bra allihopa :D kom förbi Plusgymnasiet ikväll om ni vill se hur den är! :)

Jag bjuder på nåra bilder från Datorkunskapen i tisdags xD

 

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: