2008-10-31
 00:35:07

Ett snabbt inlägg innan sängen..

tja, kom precis hem. DennisTennis ska sova här (:
Som jag sa förut idag skulle vi på bio, och så blev det. Vi såg Låt den rätta komma in .  jag tror den hette det iaf, eller nåt i den stilen.. haha

Nu ska jag kolla med Dennis om han sett Unknown, om inte så kommer jag att sätta på den filmen och kolla på den :) sen blire nog sova ;D

Har haft en trevlig kväll idag, - tack dennis :) <3

Idag åkte mike och jimmy till stockholm, hoppas dom har kul :) Inte för att jag tror att dom har tråkigt, är nog omöjligt, haha..

Pussssss o heeeeeeej :D

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


natta

Intresserad utav smycken? På min blogg säljer jag smycken by me.

Designade och gjorde utav mig.

Kika in om du vill, skulle vara kul :)



PUBLICERAT: 2008-10-31, 07:46:51 | URL: http://natalies.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: