2008-10-30
 02:00:59

filmdax.

Förlåt för mitt förra inlägg.. bara massa klagande. men ibland känns det skönt att bara på klaga av sig lite.. hehe.

Mike kom hit förut, typ lite innan halv elva. Vi skulle checka en film men filmen funka inte.. så vi satte oss och kollade på tv istället.. halv tolv började CSI NY (tror jag?) så vi kollade på det :) När det var slut så gick vi ut, så jag följde honom ill spårvagnen, han var tvungen till att ta vagnen eftersom det var sista vagnen som gick för natten.. tror jag? mycket möjligt att jag har fel, men också mycket möjligt att jag har rätt.. haha..

Runt kvart i ett kanske, var jag hemma igen (: mycket skönt, men mycket tråkigt.. nu hade jag ingen som jag kunde prata med eller som kunde underhålla mig xD så ganska små tråkigt.

En sak som är ganska läskig är att gå hem ensam på kvällen.. runt 1 tiden.. det är riktigt tyst ute och det enda man hör är sina egna steg. ännu värre när man har klackskor på sig och dom är det enda som hörs.. och helt plötsligt prasslar det till någonstans. usch det är läskigt! hahaha...

Just nu funderar jag på att sätta på en film. men att titta på film på datorn är inte alltid så kul. men det är ändå ett alternativ jag funderar starkt på. så vi får se hur det blir :)

Antinged Dead Girl elelr Unknown. ska fråga nån människa om dom kan välja för mig.. haha..

Lite tråkigt att kolla film själv, kan inte nån komma hit? :D
Känner mig ensam ...

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: