2008-10-26
 20:25:03

fortsättning..

tjenare!

nu är jag tillbaka, tänkte ju skriva om min helg förut men min dator höll ju på att dö för smartajag glömde ju laddaren till den i skolan! men iallafall nu kommer en fortsättning på förra inlägget.. (:

efter young americans i fredags så åkte jag och dennis hem till jessica och tog det lugnt. snackade en massa och så. efter en stund så ville jessica att vi skulle gå för hon skulle sova eller något, så vi gick. dennis ville åka hem så jag åkte med han till backaplan för att sen ta spårvagnen därifrån hem. men när jag gick av spårvagnen på temperatur så ringde mike mig o fråga om vi skulle göra nåt. jag hade inget annat för mig så visst. jag väntade på honom på hållplatsen och sen gick vi hem till mig. jag hade vart så smart och gått hemifrån utan att låsa tidigare på dagen! ..men inga inbrottstjuvar hade vart här. nu kommer jag bli extra försiktig med det hära med nycklar alltså.. men iaf.. jag och mike satte oss och kollade på tv, Man on fire!! grymt bra film alltså. filmen var slut runt halv ett och då följde jag honom till hållplatsen och sen gick jag hem och sov (:

Min lördag innehöll, trötthet, Borås, skoj, skrattande, nya människor, väntan, nervöshet, misslyckande och mycket mer..

Borås :
Jag gick upp klockan 7, duschade, gjorde mig iordning och packade ner lite grejen. sen bar det av mot centralstationen för att möta camilla och mikael. vi köpte dricka och jag köpte bullar! mums..haha..  sen gick vi på tåget och hamnade bredvid sara, linnea och alex. tre nya människor för mig (: trevliga och roliga människor iaf! Resan tog en timme ungefär, hade mkt skoj. satt både och övade på låten och umgicks med dom andra.. sen tog det oss en ganska lång stund att hitta! (ganska=jävligt lång)
Jag träffade tre människor i Borås som jag verkligen itne kunnat räkna med! Sonja, Rune och Edvin..haha.. edvin skulle också vara med i tävlingen som oss...
Runt 11 hade vi hittat fram iaf. jag bytte om och se anmälde vi oss att vi var där typ.. sen var det bara att vänta.. Det blev min mikaels och camillas tur någon gång efter ett.. sen var det bara att vänta ännu längre för camilla skulle också vara med.. jag fick sjunga med henne för hon var rädd att hon skulle glömma bort texten.. men jag var ingen stor hjälp, varken för camilla eller mikael, för BÅDA gångerna så funkade inte min mick! hur mkt otur kan man ha egentligen??  fyfan.. men jag hade ändå skoj :D
Ingen av oss gick vidare iaf, inte sara alex eller linnea heller. men det gör inget, kul hade vi (:
Vi träffade Alex (kocken) från idol iaf =) Sen bar det av mot tåget igen, vi hann med det precis och vi satt hela vägen hem och skrattade. vi skrattade konstant i 1 timma. man kan ju undra hur människorna  på tåget orkade med oss. hahaha..

Äntligen hemma!
Jag tror att jag var hemma runt halv sex-sex.. jag åt mat och bytte om snabbt. sen kom jessicas bror och hämtade mig. i bilen var också johanna och jessica. sen hämtade vi yusra och så åkte vi till partille för att kolla när mike bob och axel skulle spela . dom var duktigt (: men dom andra som spelade var också jävligt duktiga. hade en trevlig kväll. för efter deras spelning så åkte vi hem till johanna och sjöng singstar! hehe.. Jessica jag och Mike i ett lag och i andra laget var bob johanna och yusra. men dom andra vann. men hade ändå skoj :D Var hemma runt halv ett, pisseblöt! det regnade som fan ute när vi skulle hem.

Söndag: Vaknade runt 11 eller 10. jag vet inte eftersom detta med att ställa om klockan rör till det ganska mycket.. sen gjorde jag mig iordning och så åkte vi till dinsko och köpte ett par stövlar till mig.. hade inga skor att ha på dopet.. sen åkte vi till frölundakyrkan för att gå på Elins dop! så jävla söt den ungen <3
Sen blev dit fika på radiotorget eller vafan det heter xD sen åkte vi hem..köpte burger king mat på vägen. sen kom mike hit en stund och jag följde honom till spårvagnen för en stund sen. nu har jag otroligt tråkigt och ska antingen spela nåt spel eller kolla på våra bästa år snart :D

Hoppas ni alla har haft en bra helg och en underbar söndag xD

Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Pelle

Är du och den här Mike ihop eller?


Mikaela

Vem är du den där Pelle?

Hah nej jag och Mike är inte ihop. Jag och Dennis är ihop :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: