2008-10-19
 12:35:57

go' helg!

Hejsan !
Idag är det söndag, jag och Dennis åt precis frukost. FIck bli mackor. NUTELLA!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, försöka finslipa min novell kanske och plugga lite svenska inför provet.. har ju inte ens börjat! så smart. häftet är fortfarande i skolan, smartajag! Jag ska kolla på våra bästa år, någon gång under dagen iaf, ett måste =)
Dennis ligger här bredvid mig och sjunger xD Enligt honom pratar han, men alla normala människor vet att han sjunger. detta var inget skoj men jag var bara tvungen att reta honom.


fredags hade jag skoj hemma hos yusra :) massa människor, och jag ivet fatima och jessica sov över hos yusra. Vi somnade runt 4, jag hade jätteskoj iaf! Tack allihopa för en trevlig kväll!
lördagen vaknade vi runt 11-12 , om jag inte minns helt fel. Sen tog vi det lugnt en stund sen skulle det städas! hatar att städa, men såklart man ställer upp för sin bästavän Yusra! (:   efter städningen skulle jag hem och hämta ett paket som pappa hade bett mig att gå till ica och lämna men smartajag hade glömt mina nycklar hemma dagen innan! och ingen var hemma. Så jag satt i svalen i en halv timme tills jag äntligen fick tag på någon som ville göra något. så jag åkte till eketrä där jag träffade Mike och jimmy :D så åkte vi in till stan, åkte/gick runt överallt. jimmy och mike skulle göra litegrann sen åkte vi till backaplan, skulle äta på paprika. men såklart eftersom jag var jättehungrig så fanns det ingen kyckling till kycklingsalladen :S så vi gick till Flintston och åt pizza! Otroligt gott (: Sen åkte vi hem, så jag gick och la mig när jag kom hem. sen kom dennis och väckte mig sen ringde jimmy så jag och dennis åkte till honom och var med honom mike och bob :D vi checkade MULAN! :) Mycketmycketbrafilm! (:

 idag är jag jättetrött, så ska ta det lugnt ett tag idag. Ha en bra dag allihopa! puss!

du får mig att le, älskling! <3


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: