2008-10-27
 14:53:42

god "morgon"..

God dag..eller god morgon.. för mig e det god morgon, för det känns fortfarande som morgon. Lika trött som jag var när jag vaknade. varför kan jag aldrig få vara riktigt pigg?

Jag sitter nu här och har inget att göra, ska fixa mitt hår och fixa mitt ansikte snart.. duschade för en stund sen, riktigt skönt. så nu har jag klätt på mig så som sagt bara håret och ansiktet kvar.

Jag har en kompis, det är ovanligt.. hans namn är Michael Kaiser och honom ska jag träffa om en stund. Johan berättade att det är öppet i skolan idag så jag ska dit och hämta min laddare till datorn! har ju bara fem minuter kvar på batteriet på datorn.. så just nu sitter jag vid min sega fula dator. Så för att slippa åka hela vägen in till stan och tillbaka hem sen så får mike hålla mig sällskap, haha. känn dig utnyttjad ;D haha..

Vet ni vad det är för dag idag? Jodå.. Den 27 oktober och jag och Dennis har vart tillsammans i en månad (: <3
Och jag fyller år om exakt en månad! jag lääängtar :D pengar pengar pengar pengar! är vad jag önskar mig men tvekar på att det är något jag kommer att få.. min släkt ska alltid köpa grejer till mig som jag sen aldrig använder. haha..

Imorgon är det tisdag och då är det Halloween fest som gäller! hoppas inte den suger häst.. haha.. ska gå med camilla, väntar på svar från två andra underbara människor :D

Nu känner jag att jag skrivit för mycket i detta inlägget, och NÄSTAN allt är bara strunt för att få tiden att gå.. haha..
Ha en bra måndag! Pusssssssssss

Min dennis <3                                                                         Mikaela :)
  

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: