2008-10-28
 00:22:26

godkväll.

Godkväll... jag har tråkigt. är på dåligt humör, trött, hungrig och så jävla mycket mer.

Tillslut gick jag ut förut, orkade inte sittahemma.. så jag gick ut med mig själv, mobbad? haha, ja tyvärr.. men dennis kom ju tillslut . så vi var ute en ganska lång stund sen mötte vi johanna och var ute med henne .. vi gick till lången för att träffa filip. så vi gick hem till honom, där matte och palle var. dom spelade fifa. tillslut var dennis tvungen att gå för att hinna hem i tid. så jag hängde med honom, vi gick upp till friskvädershållplatsen. sen åkte jag med honom till backaplan för att vara snäll och tänkte sen träffa mike för klockan var inte så mkt.. men klockan blev tillslut 11 och jag skulle möta mike på eketrä.. men när man kommer till eketrä finns där ingen mike och man får stå och vänta i tio minuter på nästa spårvagn! Frös jag? OM jag frös! jag frös som ett as..

Jag åkte hem och nu sitter jag här.. kom hem för 50 minuter sen ungefär.. och jag vettefan vad jag ska göra nu.. sova? nej usch vad tråkigt.. kolla film? nej, har inga filmer.. vad finns dt mer att göra? fan jag har inget liv..

Pusssssssshejjjj!

den här bilden har ingen betydelse.. precis som jag själv..

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: