2008-10-23
 23:49:30

godkväll

godkväll gott folks.. jag ligger i min säng och är så otroligt sjukt trött så jag ska bara skriva detta blogginlägget och sen sova tror ja. bara smsa lite till med dennis och mike (: sen blir det sova för mig. imon börjar jag klockan halv nio så jag behöver gå upp runt sju så behöver sömn...efter en 11 timmars dag i skolan idag så är jag oerhört trött! det tror jag nog att ni kan förstå om ni föreställer er att vara i skolan i elva timmar, från halv tio på morgonen till halv nio på kvällen ! :O

så idag var det ju öppet hus på plusgymnasiet, det gick bra. kom fler människor än förväntat faktiskt :P
verkar som om det var några som nästan var helt säkra på att dom skulle söka plusgymnasiet Musik som förstaval :D kännskul! för linjen är riktigt bra..

Såg en bild på johannas bilddagbok om att hon köpt en ny klocka, då kom jag på att det e något som jag också borde göra.. så en ny klocka måste inhandlas. för jag har ingen , förutom på mobilen...och mobilen är ju som den är.. funkar när den vill.. så någon som har förslag på ställen man kan hitta hyfsat snygga klockor på? inte för dyra tack..
så nu ska man bara få ens morsa eller pappa att köpa en klocka och en ny varm jacka till mig :)

Ha det bra nu allihopa! sov gott! GODNAJT!




Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: