2008-10-29
 12:12:40

Godmorgon folks!

Tjodarelitanlitanhej!

Jag är trött och uttråkad. jag blev väckt av min kära fader för en stund sen för att det var frukost på gång. jag gick upp efter fem minuter och då var allt klart. åt frukost och gick sen och la mig igen... som vanligt kunde jag INTE somna om ! så jävla irriterande.. men sånt är livet. nu har jag så otroligt tråkigt att jag inte vet vad jag ska göra. hjälp mig?

Om tre timmar bär det av till Jasmins dagis för min del, ska hämta henne. var längesen nu :)  Någon som vill hänga med? bara att höra av er. Nu ska jag kolla våra bästa år och snart börja göra mig iordning :)

Ha det bra.. pussss!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


catta

Hej Mikaela!!

Det är gansk enkelt att lägga in youtube klipp på bloggen. Du kopierar bara koden från youtube klippet och lägger sedan in det på ditt inlägg genom att klicka på ULR knappen och lägga in koden där. Klicka sedan bara på "uppdatera".

Jag kan lägga in en mer tydlig beskrivning på min blogg lite senare om du vill. Kraaam



PUBLICERAT: 2008-10-29, 13:18:47 | URL: http://catarinamellqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: