2008-10-27
 00:31:02

godnatt..

jag är så jävlans trött nu så jag ska nog gå och lägga mig. eller är det någon som orkar försöka underhålla mig rätt rejält? (:

jag har suttit hemma hela kvällen, kollat tre våra bästa år avsnitt och snackat med mike på msn en stund nu under den senare perioden av kvällen. nu ska jag skriva färdigt detta inlägget och kanske spela ett spel, OM min dator tillåter det! är inte ofta den gör det, den börjar bli gammal nu... den orkar itne lika mycket som den gjorde förr i tiden. och frågar man mig så är inte det så konstigt..så som jag behandlat den xD haha..

Most relationships seem so transitory
Here we are again, circles never end
How do I find the perfect fit?

Who doesn´t long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I´m on my own

If there´s a soulmate for everyone!

Måste ju lägga till att Mike känner sig känd! vilket han...inte..borde göra xD
han känner sig känd på min blogg, visst.. hur många är det som läser den egentligen? Ingen! haha.

Nej nu känner jag att jag bara skriver för skrivandetsskull..visst ibland kommer det ut vettiga saker men det funkar inte så just nu.. nu får jag hitta på nåt annat. ha det bra! godnajt ! =)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: