2008-10-26
 10:47:08

hejsan hoppsan

hejsan hoppsan!

jag vaknade för en liten stund sen, pappa väckte mig. alldeles strax ska jag duscha för att sen göra mig iordning och åka till Din sko och leta skor med pappa och mamma. vi ska sen på dop =)  så jag måste snabba mig. tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om helgen.

I fredags skrev jag ju att jag skulle träffa mike efter skolan, det gjorde jag. vi åkte hem till mig och tog det lugnt. kollade på tv och lite så. sen så fick jag som jag ville =) vi skulle gå på young americans. jag fatima dennis och yusra. dennis syster var också med.

Nu dör min dator snart så jag skriver mer om helgen sen! :D haha

Ha det bra..

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: