2008-10-31
 15:19:45

ingen fantasi till rubriken.. haha

hejsan hoppsan.

Jag sitter och lyssnar på en låt vid namn Timeline ;D riktigt skön låt.. eller hur mike ? haha..
Dennis gick för en liten stund sen och jag ska alldeles strax duscha tror jag, har ju inget annat att göra. Idag ska jag nog vara olaglig och tanka onetreehill och thehills (: <3

Fortsätta läsa Betong fjäril betong ska jag nog göra också . Ikväll tror jag att jag ska vara med Camilla, ska kolla idol hemma hos mig. om hon svarar någon gång, haha.. vissa människor är sega på att svara ibland... *host*camilla*host* *host*mike*host*.. haha. Jag vill åka till stan idag, kolla runt lite i klädaffärer och så. Mamma var ju generös iförrigår, jag fick pengar av henne! :) händer inte ofta att jag bara får det bara sådär. så jag vill shoppa lite innan pengarna har tatt slut på godis. hehe..

Igår var jag ju på bio, vi såg ju Låt den rätte komma in typ.. Den var faktiskt bra :) svensk vampyr film. För att vara en svensk film så var den oerhört bra.  Så jag tycker ni borde se den!

Nu ska jag spela ett spel, sen blire duschning och sen onetreehill elr the hills tittande! :D

jag har bara massa gamla bilder, kanske ska börja använda min kamera igen..
var längesen jag använde den nu :P ska försöka att komma ihåg att ta med mig
den nästa gång jag går någonstans :D


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: