2008-10-30
 01:42:34

klagoinlägg..

tjenare !!           (klagoinlägg på g!)

nu sitter jag här ... igen.. som vanligt.. varje kväll.. jag har verkligen inget liv! jag måste hitta saker att sysselsätta mig med på kvällarna/nätterna. för sova kan jag inte göra.. vill inte slösa lovet på att sova liksom.. men hittar jag inte på något att göra på kvällarna så får det nog bli att sova . Sms är fan en bra grej alltså. ibland räddar det mig när jag har tråkigt.

suck.. jag orkar inte med min mobil längre! alltid är det något som är fel.. antingen så lägger den av när den vill eller så funkar inte knapparna. det har vart dom två senaste problemen.
Men jag kom hem för en stund sen efter att ha följt min gäst Michael Kaiser till spårvagnen så fastnar ju mobilen såklart.. LUCKAN GÅR INTE ATT DRA NER! jag blir så trött. ännu ett problem. det känns som om det bara är något problem som kommer vara i någon timme och så kommer mobilen att gå att stänga igen.. men jag är rädd för att jag tror fel. Det har ju löst sig med problemen innan men tänk så löser det sig inte den här gången. ska jag gå runt med mobilen öppen då? utan att kunna låsa den? Ni som vet hur min mobil ser ut fattar nog vad jag menar.. förlåt, jag ska inte klaga mer. men det är så tröttsamt att sonyericsons mobiler alltid ska fucka! Liksom jag har nu en w580i , tror jag den heter.. och har liksom haft 3 stycken sånna :S makalöst!
Jag väntar fortfarande på att reklamationen ska gå igenom så att jag ska få en Helt ny mobil, alltså en annan modell. får jag en likadan modell igen så vet jag fan inte vad jag gör. Ska INTE ha en fjärde sånn mobil!

Så nu har jag fått ur mig detta iaf, känns bättre nu xD inte lika irriterad längre.. haha


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: