2008-10-31
 20:13:05

lyx sometimes..

nu ska jag åka ner till fatima, ja åka.. trodde jag skulle behöva gå ner till lången, och det är inte kul det.. så jag frågade min fader om han kunde köra mig och ibland är han snäll! och idag var han det :) Jag förtjänar ju lite lyx ibland iaf.. Så nu ska jag gå och klä på mig jackan och skorna och sen åka. Ha en trevlig kväll ! :)

Före och Efter bilder... 
                                      
                                                                                               FÖRE...

                                   

                                                                                      EFTER...

                                   
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


josephine

snyggt :)



PUBLICERAT: 2008-11-03, 19:57:00 | URL: http://stjupid.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: