2008-10-29
 14:22:17

man kan inte alltid ha det bra...

hejpåer!

jag mår dåligt.. behöver social kontakt.. NU?


När man bråkar med sina nära så kan man inte låta bli att må dåligt.. när det händer ofta.. och mer och mer ofta.. så känns det bara värre. och det känns som om det aldrig kommer sluta... det måste ta slut nu, för jag orkar inte mer.. orkar inte bråka mer. det måste lösa sig? om människor bara säger vad jag ska göra för att det ska bli värre istället för att bara sura och göra det ännu värre så skulle det bli bättre. jag kan inte läsa dina tankar?

aja bry er inte om vad jag skrev..
behövde bara få skriva av mig lite.. bra att den här bloggen finns. finns inte många ja kan prata med om det. för dom vet inget om det.. lite sent att börja förklara allt NU...skulle bli FÖR mycket att berätta om..det skulle inte orka med. tyvärr.. så jag får ta och stå ut med det själv.. bara längta och hoppas på att det blir bättre kanske.

Nu har jag bråttom,
ska hämta jasmin klockan tre, och jag har fortfarande inte duschat eller någonting.. så nu ska jag duscha snabbt. Blev inget vårabästaår-avsnitt för min del förut.. har suttit och kollat runt på olika bloggar istället. så det får bli senare idag, om jag får tid.. har saker att reda ut med en viss person först.. om den personen ger mig lite av dens tid.. hoppas på det..

Nu måste jag springa iväg! pussss på er!


förlåt om bilder är på fel håll, vet inte varför det blev så... xD
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: