2008-10-30
 11:34:20

mobilen

godmorgon

jag somnade klockan fyra inatt.. låg och kollade på film. the dead girl fick det bli. den var hyfsat bra faktiskt (:
Att ha en mobil att smsa med är så himla skönt, låg och smsa till typ halv fyra, haha..

Som jag skrev igår så fuckade ju min mobil, jag fick stängt den igår kväll. jag fick ta i och trycka ner den, var först rädd att den skulle gå sönder men jag lyckades.. när jag skulle öppna den igen så gick det inte! men jag orkade inte bry mig just då, jag skulle ändå sova. men på morgonen fick jag ett sms som jag kunde läsa men inte kunde svara på för fick ju inte upp den! så irriterande. Så jag satt och verkligen drog och gjorde allt för att få upp den, tillslut lyckades jag och en skruv kom utflygandes xD så det hade vart en lös skruv som hade suttit fast :P Nu funkar den iaf :)

nu skall jag se om det kommit ut nåt nytt avsnitt av våra bästa år, annars blire onetreehill och thehills som gäller :D <3
Någon som har nån tvserie som ni kan tipsa om som ni tycker är bra? :)

Pusssssssssssssssssssss (:

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


♥JuJu♥ Mode- & Fotobloggaren

Hej! Tack sötnöt!

Sanningen är bara den att jag inte gjort designen själv, utan jag vann den :O

Kan bara grundläggande saker om bloggdesign...



PUBLICERAT: 2008-10-30, 12:29:39 | URL: http://shesmiles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: