2008-10-22
 16:46:38

Mulan :D

hejsan gott folk.

sitter hemma hos dennis och han spelar gitarr. han har nyss packat. snart ska jag hem och äta mat, haha.
Vet ni en sak, min mobil harr fuckat över! några av mina knappar funkar itne. så sorry om ni får cp sms från mig. får ju ändra vissa bokstäver till andra och skriva lite på mitt egna sätt för att det ska kunna bli ett sm. så ha tålamod när ni ska försöka tolka mina sms xD haha.
Idag ska jag vara med dennis, sen när han drar till sin gitarrkurs ska jag träffa mike . får se om jimmy går med på att göra nåt ikväll :) kolla mulan kanske? hehe..

Nu ska jag se vad det är för folk inne på msn. Ha det gott! (:

Dennis syster (: .. är söt!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: