2008-10-15
 22:29:40

nytt nytt nytt

nu börjar vi om från början . haha ..

jag har nu tatt bort alla mina inlägg och skapat en ny blogg, jag har mina anledningar.

Idag var jag på gymnasiemässan, stod och delade ut kataloger i fyra timmar typ, och berättade för nåra om skolan och om musiklinjen (:  Mikael, Johan, August och André var där så jag har haft skojsigt idag :D började klockan fyra så dt var soft.
Imorgon börjar jag klockan tolv så nu ska jag fixa till bloggen Lite och sen kolla ett våra bästa år avsnitt och sen sova. Efter mässan imorgon ska jag träffa dennis , äntligen! har inte träffats på flera dagar. jag saknar honom! (L)

Godnajt allihopa! Ha en bra dag imorgon och hoppas eran dag idag har vart bra! :D

gammal bild men vad ska man göra (: <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

sööötiiis :D <3 jag saknar dig ;O HAHAH



PUBLICERAT: 2008-10-16, 20:59:39 | URL: http://dendaracamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: