2008-10-23
 18:03:02

öppet hus

tjenare folk!
sitter i klassrummet med johan och camilla. johan och en annan snubbe är här. om en halv timme kommer det antagligen folk hit. Öppet hus! klockan är 6 och jag har vart här i skolan sen imorse.. trött nu. och hungrig... ska äta som en gris när jag kommer hem. haha..

det börjar redan bli mörkt ute :O jag vill hem! eller bort härifrån bara, kanske blir ksoj när det kommer folk men just nu har jag jättetråkigt xD

Min mobil funkar igen! fast den lägger av lite då och då...

jag skrev ett inlägg tidigare idag på historia lektionen men det syns inte på min blogg än, får la hoppas att det kommer upp nån gång.

nu ska jag smsa mike och kolla om han kommer, pusshej! =)

haha, ful bild, men den bjuder jag på xD


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: