2008-10-27
 16:08:50

sitter hemma..

Nu blev det ju inte som jag trott.. blev ingen åktur till skolan med mike.. sitter istället hemma och dör av uttråkning! hjälp mig! nu ska man sitta hemma till klockan halv sex.. om det ens kommer bli nåt då.. ingenting går ju som det ska! fandå.

Dennis kommer hit ikväll iaf, undra vad vi ska hitta på. orkar iaf inte sitta hemma ikväll med. har suttit hemma tillräckligt länge idag..suck!

Någon som har förslag på saker att göra när man har tråkigt? för jag har OTROLIGT tråkigt.. och har INGENTING att göra. Kan ju hoppas att det kommit ut ett nytt våra bästa år avsnitt annars kommer jag gå och dö.. haha..

HEJDÅ! bajs på människor som ska vara sega och krångla till allt ;D

så tråkigt har jag att jag snart kan börja ta sånna här meningslösa bilder!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: