2008-10-19
 23:17:02

söndag kväll!

Hej, kom hem för en halv timme sen , har vart utanför Scandinavium med nåra pers :)
Jimmy och Mike blandannat. dom ska ju köa för Metallica biljetter (:
Först åkte jag och jessica dit och då var det bara dom två där, sen kom yusra. och sen kom det andra människor som också skulle köa som vi inte kände. sen kom johanna och filip. trevligttrevligt! en ganska rolig söndag kväll.. det var ganska kallt, men ändå roligt!

Något jag kommit på nu är att en ny jacka måste inhandlas! det är verkligen ett måste. En VARM och skön jacka :D Efter att ha fått låna Mikes stora sköna jacka så känner jag att det är ett måste.

Nu ska jag bara bädda min säng och sen lägga mig i ska ta med mig datorn och kolla ett vårabästaår-avsnitt. Sen soooooovaaaa! =)

Godnajt gott folk!

alla borde ta vara på det dom har... innan det är försent och man har förlorat allting!


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: