2008-10-27
 15:04:31

tänkte bara..

jag satt här och tänkte bara nu innan jag ska fixa håret..
att fan vad jag antingen vill tatuera mig eller pierca min tunga. min mamma kommer aldrig låta mig pierca tungan men hon har sagt att jag får tatuera mig men då vill hon veta vart och Vad först. sen ska hon bestämma om jag får göra det eller inte.. Så kan någon hjälpa mig? jag vill! hjääääääääp mig :D
Säg VART och VAD!

I never been this close to anyone or anything! I can see your dreams!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 3 kommentarer


nadja

tack:)

köpt den på ginatricot.



jag ska med göra tattoo om drygt en månad, skall göra vid höger höft, 2 vingar, ser ut som fjäril med två vingar iallfall :)



svårt att bestämma sig jag vet.. lycka till :/ haha



PUBLICERAT: 2008-10-27, 15:25:26 | URL: http://nadjafeili.blogg.se/
sara.

hej! kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar:)

ha en toppen dag!



PUBLICERAT: 2008-10-27, 15:28:22 | URL: http://gaddii.blogg.se/
Anonym

ska du tatuera din tunga? hahahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: