2008-10-31
 19:04:29

Titanic, hihi..

Tjaa människor!

Jag ska göra mig iordning alldeles strax, jag vet inte vad jag ska göra men likabra att vara iordning gjord ifall man hittar på nåt.
Kommer antagligen träffa Ivet och dom :) längesen nu så det kan ju allt bli ganska skoj.

Men jag tänkte kolla idol ikväll, och kanske hyra eller tanka Titanic och kolla den. Jag blev så sugen på att se den. Kanske inte blir så idag då. Får bli en annan dag kanske, om inte ivet och dom oxå vill se den, haha.. men det tror jag inte.

Idag är det Halloween!
jippie.. inte för att jag bryr mig.. men haha jaja.. jag hade velat gå på en fest där man klär ut sig. Ingen som har nån idag eller imorgon? Säg till isf!

Nu ska jag springa iväg och göra mig iordning. Pussssssss och kraaaaaaam =)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: