2009-04-06
 00:13:29

All denna skit med mitt öra, nu har jag äntligen fått lite svar iallafall...

Jag har nu haft typ öroninfallamtion ungefär i 2 månader! otroligt jobbigt. i torsdags kväll fick ja så fruktansvärt ont att jag nästan började gråta så andre sa "att nu frågar du din pappa om han kan köra oss till backaläkarhus så du kan få hjälp med detta." Så det gjorde jag och vi åkte till backaläkarhus.. efter tre penicillinkurer så borde iallafall öroninflammationen gått över, men nej den kom ju tilbaka.. den sista kuren var ju faktiskt riktigt stark med! men iaf.. jag fick komma in på ett rum med en gång, och efter kanske 10 minuters väntan så kom läkaren och han sa "hade du vart min dotter hade jag inte gett dig en penicillin kur till så jag tänker skriva en remiss till dig, är det ok?" så jag sa ja och så fick jag en remiss till sahlgrenska dagen efter. Så jag åkte hem igen och dagen efter så fick jag en tid klockan 14:45. Andre hängde med mig så jag åkte dit, läkaren kollade båda mina öron, det högra sa han var svullet och jag har typ fått en "spricka" på trumhinnan.. typ ett hål eller något liknande.. Han sa att jag kan ha en kronisk generations sjukdom i höger öra, men något positivt var att han sa att mitt vänster öra var riktigt fint och friskt ;) haha.. Men jag fick iallafall en kur till så nu äter jag en ytterligare medicin. när jag ätit denna kuren så ska jag antagligen få gå på hörseltest, och sen kommer jag kanske få sätta in rör i öronen igen. och det är inget jag vill göra! nej verkligen inte.. hade gärna sluppit, men hellre opererar jag in rör i öronen än att gå runt och ha ont hela tiden. eller vad tkr ni?

Ja, så om någon vecka blir det till att gå på hörseltest. sen efter det får vi se vad det blir för ytterligare av åtgärder.. jag ska hålla er intresserade uppdaterade! =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: