2009-04-06
 00:20:13

Betyg i musiken!

Jag fick mina betyg i musiken i fredags! känns otroligt bra faktiskt!

Musik kommunikation - VG! Tillochmed nästan MVG! känns otroligt bra =D
Ljudteknik - VG!
Ensamble - VG! Jag ska då fan kämpa på för att få ett MVG! :) Kan inte vara så jäkla svårt ;) haha
Skapande verksamhet - VG!
Gehör och musiklära - VG! Jag blev så otroligt chockad när han sa det, jag var helt bombsäker på att jag bara skulle få G för jag har det riktigt svårt för gehör och musiklära. Men han sa tillochmed att jag var nära ett jäkla MVG! jag blev så himla glad!! ;D Han sa att han märker att jag inte riktigt tror på mig själv, men när jag väl räcker upp handen och svarar så märker han att jag kan. Han sa att om jag bara börjar räcka upp handen mer och svara på mer frågor och sådär och visar vad jag kan så kan jag nå mitt MVG! och jag ska tamejfan göra allt jag kan =)

Vad tycker ni? Jag är då otroligt stolt! Jag trodde aldrig jag skulle få så bra betyg, jag kunde typ INGENTING om musik innan jag började på plusgymnasiet, och jag har lärt mig så otroligt mycket under detta året som snart gått. Jag är riktigt nöjd med mig själv! :)
Har MVG i två ämnen till som jag redan vet om jag fortsätter som jag gör nu, men det väntar jag med att berätta om ;D
Nu ska jag bli lite social med andre ;D hoppas ni haft en underbar helg! :)
my lovely school / 3 kommentarer


Marcus Å

Du får en ny chans nästa helg. Allt bra med dig? :)



PUBLICERAT: 2009-04-06, 17:58:51 | URL: http://slipsens.blogg.se/
Dennis

Grattis mikaela =D =D


Sandra

Grattis micka! :)



PUBLICERAT: 2009-04-07, 12:24:07 | URL: http://gopinup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: