2009-04-13
 23:59:23

Den funkade inte?

Godkväll! Andre gick för en pytteliten stund sedan. nu ligger jag i min säng med datorn och myser. ska kolla lite grejer på internet sen ska jag sova!

Vi hittade på något att göra! vi gick upp till affären och handlade lite grejer, sen hem till mig och så var vi redo för att baka massa gött! Vi bakade först cornflakeskakor som går jättefort att göra. och de är svin goda :) sen bakade vi cocosbollar och sen muffins. svin gott alltihop! =) haha.

Imorgon är det dags för skola igen, är absolut inte sugen men det är bara en kort dag så det blir nog bra. Börjar med ljudteknik och sen bamba, börjar igen klockan 12 då jag ska ha datorkunskap och jag kommer behöva gå tidigare för jag ska till tandläkaren. sista hålet ska lagas nu! jag ska faktiskt försöka sköta mig nu, ska be mamma köpa massa sånna bra grejer till tänderna, haha. typ munskölj, flortabletter, flortuggummi och flortandkräm. och så ska jag dra ner en massa på godiset och sötdrickorna. hoppas det går bra, för en gångs skull.

Efter tandläkaren ska jag passa jasmin till klockan sju ungefär, sen ska jag börja plugga till uppsatsen i historian då jag ska skriva om rockens historia. får väl se hur det går... försökte på tåget till gävle och det gick ju som det gick , men jag ska försöka igen.

Jag bloggar imon om jag får tid över!
Bilder från gävle kommer upp någon dag framöver! min kamera har dessutom gått sönder, en olycka på tåget gjorde det och jag märkte det inte förräns jag kom hem. så irriterande! jag använder den överaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt!!! måste berätta för mamma och pappa med, det har jag helt glömt. får göra dt imorgon.. undra vad dom kommer säga... inte kommer de tror mig iallafall, tror jag inte iallafall.

Nu ska jag kolla några grejer, sen blir det tv och sen SOVA! godnajt <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Anonym

Flor är inte bra för tänderna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: