2009-04-08
 21:36:48

En jobbig smärta i ryggen!

Hej igen. vad gör ni? själv gör vi inte så mycket här, och det är otroligt skönt. slipper tänka på något och bara ta det lugnt. något som stör mig otroligt mycket bara är att jag har otroligt ont i ryggen! förut när jag satt vid datorn så kom det en as jobbig smärta i ryggen från ingenstans och den sitter kvar ännu. det gör svin ont! får be om massage av någon sedan. om någon orkar ;D hehe

kanske bloggar innan vi lägger oss, men bara kanske.. inte så jättesäkert men annars ska jag försöka få in ett inlägg imorgon =)
Hoppas att ni haft en bra dag för det har jag! ;D

Jag saknar dig, du vet vem du är! =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: