2009-04-19
 00:36:56

HEMSEDAL

Hejsan! Jag vet att det var längesen jag skrev nu, men har haft saker att göra och har helt enkelt inte fått tid över till att blogga.. hade tänkt att börja sköta mig och bli bättre och uppdatera oftare, men jag åker iväg imorgon! till hemsedal! ska bli så otroligt kul, och så jäkla skönt att bara komma hemifrån för jag orkar inte med detta livet här hemma.. bara hoppas att allt är bättre när jag kommer hem!!

Jag tar med mig datorn till hemsedal men det kommer ju antagligen inte finnas internet så kommer ju inte kunna blogga iaf men jag bloggar så fort jag kommer hem! kanske hinner skicka iväg ett inlägg innan vi åker imorgon men det är inget jag kan lova säkert för det kommer nog vara rätt stressigt imorn bitti. ska göra pannkakor, packa färdigt det sista och gå och handla godis! :) åker runt 11-12 imorgon på dagen så är vi framme runt 6-7 skulle jag gissa.

Tidigare idag var jag och andre hemma hos honom, satt i solen med hans mamma och hade allmänt mysigt. Han har en jävligt rolig mamma :) haha. Nu på kvällen har vi färgat håret igen, hoppas det håller i sig lite längre den här gången bara =)

Nu ska jag kolla vad som går på tv, och går det något bra så lägger sig jag och andre och kollar på det, annars fortsätter vi spela tvspel vilket vi alldeles strax har varvat! har bara en sista boss kvar sen har vi varvat det på två dagar.

Hoppas alla haft en bra helg och får en bra söndag! och hoppas ni får en underbar nästa vecka, hörs när jag kmr hem!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


susan

Fin blogg du har sötnos :)

Ska vi prenumenera på varandras?

bara om du vill hehe ,



PUBLICERAT: 2009-04-25, 12:37:18 | URL: http://susanss.blogg.se/
Marcus Å

Vart har du tagit vägen?



PUBLICERAT: 2009-04-26, 12:26:27 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: