2009-04-06
 00:05:38

JOBBA FRÅN 12:00 - 22:00

Hej igen. nu är jag och andre hemma hos mig. om en stund ska vi kolla på twilight om det funkar. annars får vi väl ta och sova, båda två är nog rätt slut efter den långa dagen. Igår blev det också en lång dag..

Vaknade mellan 10-11 och var redan på jobbet klockan 12. Där satt vi och jobbade timme efter timme för att hinna färdigt alla kuvert. Skulle lägga tre olika brev i varje kuvert, + ett tillstånd och så skulle vi sätta namnlapp på kuvertet och klistra igen de. Vi hann med 1200 stycken. Jag och camilla har ju jobbat några dagar innan också och då gjorde vi 300 st per dag. Men jag och andre satt där och jobbade från 12 till 10 på kvällen, så vi hann med rätt många. ja som sagt, 1200 st. De sista som skulle göras, så det vi gjorde idag var att boka av varje tillståndsnummer på en lista. Leta upp namn och skriva rätt nummer bredvid namnet, orkar inte förklara det bättre för er ;) haha. Efter jobbet drog vi hem till andre, han ville byta om och lite smått, råkade somna i hans säng, och när vi vaknade klockan 1 så hade andre typ 6 missade samtal från min pappa så det var bara till att snabba oss hem till mig igen, vi somnade rätt snabbt i min säng =) skönt!

hihi!

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: