2009-04-09
 21:01:49

museum och bowling

Hej! förut så åkte vi in till stan, skulle på museum. järnvägsmuseum. kollade på en massa tåg, gamla som nya. de gamla var rätt balla faktiskt.  försökte ta lite kort men de blev inte så många men jag visar er när jag kommer hem till göteborg som antagligen är på söndag.

Efter museumet så skulle vi hem men de blev ändrade planer och så gick vi och bowlade istället och vem vann? jo, Jag! Haha.. otroligt skön vinst för jag fick strike och spare typ varje gång! tur eller vadå? hahha.. fast jag vann förra gången också, säger dom här. men de e inget jag minns x) haha.. men säger dom att jag vann sist så får jag väl bara hålla med då ;) hahah!

nu ska vi kolla på film för vi var i kiosken för en stund sen  och hyrde tre filmer och köpte massa gott! så nu blir de en filmkväll för oss här. iaf mig och elias.. filmerna är nog inget för jasmin och alex, men de kommer nog sitta med oss ändå.

Ska få elias till att hålla med mig och börja med The mist. så jävla grym film! älskar den ;D
Jag bloggar senare om datorn är ledig, annars bloggar jag imorgon!
Jag saknar göteborg och du vet vem du är! haha <3 men gävle är förjäkla skönt.. lite lugn och ro för en gångskull förutom att mina kusiner är uppe i varv HELA TIDEN, och när jag säger HELA TIDEN så är det HELA TIDEN. De är fan inte lugna en sekund alltså, ska bli skönt när de lagt sig ;) haha..

Ha en bra torsdagskväll och hoppas eran dag vart bra för det har då min vart iallafall! :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Marcus Å

Händer idag då? :)



PUBLICERAT: 2009-04-10, 09:46:05 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: