2009-04-27
 23:40:14

Nu ska jag sova..

Som rubriken leder, jag ska gå och lägga mig nu. är svin trött, men oftast när jag känner såhär så brukar jag ha svårt för att somna. vi får väl se hur det går nu .. imorgon är det konsert och jag undrar verkligen hur det ska gå! hah. jag kmr skämma ut mig!! haha

idag vare skola, efter åkte jag hem till andre med honom och pluggade... typ. så tråkigt! spelade tvspel också, kom hem för  en timme sen snart. så dags att sova nu ! =) ska bara kolla facebook och säga godnatt till dennis på msn sen blire tv och sen SOVA!

godnatt på er  <3



vi ser jäkligt sletna ut, och det var vi däruppe i hemsedal.. solbrända och utmattade :P men hade otroligt kul och underbart ändå! tack för att du hängde med Andre (v.
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Marcus Å

VAd ska du jobba med i sommar då? :)



PUBLICERAT: 2009-04-28, 18:27:52 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: