2009-04-10
 11:35:44

Pååååsk

HEJ! :) här klär alla upp sig för fullt, tar på sig konstiga kläder och sminkar sig i ansiktet, det är ju påsk! haha. jag har precis sminkat jasmin i ansiktet, en massa prickar och sånt där. bilder på det får ni när jag kommer hem till göteborg! :) Jag ska ta och kolla biljetter hem imorgon så imorgon berättar jag när jag kommer hem ;D

Idag ska vi åka iväg med fyrhjuling och grilla korv :) det ska vi göra rätt länge och sen när vi kommer tillbaka så ska vi nog bada tunna tror jag, mysigt! :)

Jag har det underbart här men jag saknar ändå göteborg och er där hemma!
Nu ska jag gå för vi ska nog snart åka iväg :)

glad påsk och så hörs vi nog senare! KRAAAAAM
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: