2009-04-08
 18:08:44

the book!

Hej! hur har ni det? Jag har det bra, kom precis hem till familjen jag ska vara hos resten av veckan i gävle nu :) så jäkla underbara människor! Tågresan gick bra, de gick snabbt som tur var =) Jag satt mest och lyssnade på musik och skrev på min bok, just dt har inte berättat det. Men jag har börjat skriva på en bok :P haha... kommer antagligen aldrig bli av att någon annan kommer att få läsa, men jag skriver den för min egen skull. det är en bok om mig och mitt liv, och i den får jag chans att skriva av mig och få ut mina känslor och så.. känns otroligt bra faktiskt. har tänkt och börja för längesen när allt började hända i mitt liv, men nu har jag äntligen börjat och har snart kommit fram till nutid. har skrivit lite om vad som hänt och lite så, så snart ska jag börja använda mig av vad som händer just nu. får väl se om någon någonsin kommer att få läsa den, det beror helt på om jag någonsin får färdigt den och så beror det om den får ett bra slut... det beror helt på verkligheten. mina föräldrar bidrar mycket till hur boken kommer att se ut. de e dom som formar min vardag och mitt liv.. fortsätter det som det är nu hemma så kommer jag inte komma någonstans med boken för då kommer den aldrig kunna få ett slut, bara om jag hittar på ett eget bra slut. får hoppas att mina föräldrar ser till och avslutar de boken handlar om, och på ett bra sätt så boken kan få ett bra slut. vi får väl se =) 

Nu ska jag stänga av här :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Marcus Å

Ja, det gick fint på intervjun :)



PUBLICERAT: 2009-04-08, 18:44:20 | URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: