2009-04-10
 19:52:52

The mist, dusch och bad

Har precis kollat färdigt på The mist med Elias, så sjukt grymt bra film! ni som inte sett den, SE DEN! sjukt bra! slutet är ju det bästa, man blir så ju så arg eller arg kanske inte är rätt ord, se filmen och så får ni se själva istället!

Nu ska vi snart äta, jag ska ta och byta om nu för jag känner mig jätteseg och jättetrött. ryggen värker fortfarande och örat med. just nu har jag världens huvudvärk också så det är väl inte så jättebra med mig, men detta stället får en alltid på bra humör och det gillar jag =)

Om en stund ska jag ta min penicillin och jag hade velat duscha men det är så många människor här, så det kanske inte passar att använda det enda badrummet i huset för att duscha just nu när de e människor som behöver använda dasset hela tiden. dessutom ska vi ju bada tunna sen så då är det ju kanske bara onödigt att duscha nu. så det får kanske bli senare ikväll eller imorgon bitti. jag ska iaf försöka fräscha till mig lite nu för jag känner mig otroligt segt.

hörs senare <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: