2009-04-27
 00:17:01

uppdatering efter hemsedal

HEJSAN! Jag är hemma igen, ja kom hem i fredags men då packade jag upp och var hemma hos andre och njöt av att vara hemma i göteborg igen! :)

Hela lördagen spenderades hemma hos andre liggandes i solen med honom och hans hundar :) otroligt skönt! känns verkligen som att sommaren är påväg nu. fast solens styrka är ju ingenting här hemma om man jämför med solen uppe i bergen i hemsedal! haha.. brände ansiktet redan första dagen och då var det molnigt! haha.. färgen har börjat lägga sig nu och börjar bli brun, men jag gillar de fortfarande inte.. haha..

På tisdag har vi konsert i skolan och jag känner bara att jag vill åka tillbaka till hemsedal och slippa de! min ensamble grupp har haft problem sen början och jag visste redan då att det skulle bli en katastrof och jag hade rätt.. det kommer gå åt skogen! hoppas dom har kämpat på ordentligt nu denna veckan när jag vart borta.. annars kmr det inte funka alls.. hörde nåt om att tobbe skadat armen oxå så det är ju bra.. en gitarrist med en skadad arm är ju bra!

Jag har sådan otrolig ångest över allting just nu, kan jag inte bara få åka tillbaka till hemsedal och få stanna där ett tag? ville inte komma hem till detta, åkte hemifrån för att slippa ångesten och allt det jobbiga och så dyker det upp så fort jag kommer till göteborg! är så trött på det... men ah.. är väl bara att stå ut!

nu ska jag bjuda på lite bilder, och sen SOVA! :)

skola imon, fyfan! ensamble, fy fan! plugg, fyfan!! jaja..
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: