2009-08-03
 16:48:04

-

LITE/OM/MIG

 

- 10 FAVORITER:
färg: blå
mat: jag har ingen speciell favorit ju! jag gillar massa olika, tacos, hemmagjordkebab, kebabpizza & tallrik. massa olika!
band: samma här, tycker om så mkt olika
film: dte finns många bra filmer, svårt att bara ha en favorit men world trade center, titanic, motorsågsmassakern, rec m.m
bok: Twilight böckerna helt klart!
sport: hatar alla sporter!
årstid: sommar
veckodag: löööördag!
glassmak: choklad - stracciatella
tid på dygnet: mellan 5 - 12

- 8 FÖR TILLFÄLLET:
humör: gör ont i magen.. veckan är här.
smak: förstår inte riktigt
kläder: egengjorda mysshorts o rosa linne.
bakgrund: bild från käringön!
nagellack: rosa som jag lånade av andres syster
tid: 16:43
omgivning: mitt rum, all alone
irritationsobjekt: min mage som inte kan sluta göra ont!

- 5 HAR DU NÅGONSIN?:
dejtat någon av dina bästa vänner: ja det blev så tyvärr
brutit mot lagen: inte något allvarligt
blivit arresterad: haha nejnej
badat naken: ohja
varit med på TV: ja när vi var i kina men hur mkt var det då, haha
kysst någon du inte känner: ja

- 3 PERSONER:
du kan berätta allt för: Älskling och dennis.
du tycker om: Älskling, dennis, mina kusiner alex & jasmin. - det finns så många!
du inte gillar: nämner jag inte här

- 2 VAL:
kaffe eller te:inget av det!
vår eller höst: höst, för jag fyller år då! hihi

The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: