2009-08-02
 18:29:16

4 månader.

Hej, nu är jag hemma igen. Idag var sista dagen vi var hemma hos andres syster för dom kom ju hem idag. lite synd men ändå trevligt att dom kommit hem. satt hemma hos dom en ganska lång stund efter att de kom hem förut :) trevliga personer  det där, malin o davy :) har vart skönt att ha en helt egen lägenhet för oss själva bara jag och älskling =) kunnat njuta riktigt ordentligt. jätteskönt med tystnad och ensamhet. ja ni förstår..
Men det är skönt att vara hemma igen, hoppas att det kanske kan hålla sig lugnt här med? inte så stor chans men man kan ju alltid önska! ;)

Idag firar jag och min älskling 4 månader, visst det är inte så mycket men det har vart 4 helt underbara månader som jag haft med honom, månaderna innan som vi bara var på g var också helt underbara. det var bara jag som var löjlig som lät det dröja att kalla det ett förhållande, för vi betedde oss som ett riktigt par, men ingen av oss sa att vi var tillsammans, men tillslut blev det så och det är jag så otroligt glad över :) det ska bli så otroligt många fler månader och dom ska bli helt fantastiska! När jag fyller år har jag umgåtts med killen i 1 år, det bästa som hänt mig. Han stärker mig vareviga dag som går, när jag mår dåligt får han mig på bättre tankar och får mig att bli glad :)
Men vi ska gå och hyra oss en film om en stund, jag ska bara duscha och städa lite, och lämna en tröja till dennis, sen ska jag til älskling och så hyr vi en film och drar oss till affären och köper något kanske nyttigt , haha. och så går vi hem till mig och har det mysigt bara :) behövs inte så mkt mer, känner mig så trygg när jag ligger i hans famn, finns ingen bättre känsla än när jag ligger där tillsammans med honom och bara känner hans värma som en stor underbar aura runt honom. när han kysser mig så ödmjukt och kärleksfullt, jag smälter. Riktig kärlek? Ohja.. ;)


Älskling - jag kommer alltid finnas här för dig, så som du funnits här för mig. jag älskar dig av hela mitt hjärta, detta är sann kärlek!
Min Älskling / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: