2009-08-13
 23:20:14

Älskling överraskade mig.

Igår när jag gick hem till älskling fick jag mig en rejäl överraskning, han drog med mig in i hans rum, han hade tänt ljus och städat och gjort det jättefint. På hans säng låg en bukett blommor och bredvid en påse. I den låg min favoritparfym! Andre är min favorit! Älskar honom så otroligt sjukt mycket! Jag blev gör överraskad, kan han göra sånt tänkte jag? haha. han som verkat vara så oromantisk ibland ;) men igår gjorde han mig överraskad och helt sjukt glad! Kunde inte sluta pussa honom, låg och pussade honom i minst en halv timme! och kunde inte sluta säga jag älskar dig, för det gör jag verkligen!

Lite senare åkte vi in till stan och mötte henke, cim, martin, emma och malin. satt på ett uteställe i någon timme och runt 10 gick vi för att kolla på Hammerfall. inte direkt min musiksmak, men all sånn musik låter bra live. haha.. hade trevligt iallafall och det är väl det som räknas =)

Åkte sen hem till älskling för att sova där, gick upp runt 12 imorse och kom hem någon gång mellan 3 & 4.

Det var min kväll det, blev räjält överraskad av min älskade pojkvän! <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: