2009-08-12
 17:03:38

americas next topmodel medan jag fixar iordning mig

Har duschat nu, tog längre tid än väntat för precis när jag skulle hoppa in i duschen kom mamma och sa att maten var färdig. så skulle man äta innan man duschade med, så vattnet blev nästan kallt i badkaret och jag satt och åt i badhandduk. men nu är det gjort iaf, ska klä på mig nu och fixa håret och ansiktet. funderar på vad man ska ha på sig idag. hatar att bestämma kläder! har beslutsångest varje gång, haha. att det kan vara så svårt!

FÖRST SKA JAG KOLL A PÅ AMERICAS NEXT TOP MODEL, eller ah samtidigt som jag fixar mig! =) haha



det ser verkligen gott ut, sugen? haha
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: