2009-08-12
 15:03:15

bara för sakens skull typ



Jag har insett att min senaste kyss: var otroligt underbar, längtar efter nästa!
Jag pratar: svenska?
Jag avskyr när folk: bara tänker på sig själva
Min bästa vän är: DennisTennis och min älskling <3
Min första vän heter: Cim Köster
Kärlek är: något helt underbart!
När jag borstar tänderna: kollar jag mig i spegeln utan att tänka på det.
När jag lagar mat:, vilket inte händer så ofta, så lagar jag mat?
Jag tänder på: Min älskling ;)

Jag är rädd för: göra bort mig..
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: Att vara lycklig och vara i min älsklings närhet!
Jag är bäst på: ingenting. jag är bra på olika saker en inte bäst på något. finns ju så många människor som är lika bra.
Jag är sämst på: finns väl en del gejer..
Om jag va ett djur skulle jag vara: en nyckelpiga. dom är så söta. haha
Min mobiltelefon är: blå!
När jag vaknar på morgonen: tänker jag på älskling, och när jag upptäcker honom brevid mig blir jag alldeles varm =) 
Just nu tänker jag på att: träffa älskling!
Bebisar är: söta
The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: