2009-08-24
 11:15:12

Bio och converse

Inatt sov jag hos andre och igår var vi på bio med august johan mikael och camilla. innan bion åkte jag och andre till stan för att kolla efter väskor. Jag hittade en Converse väska som jag la undan tills på tisdag när lönen kommer och mamma antagligen betalar mer än halva, annars har jag inte råd med den. den kostar 550 kr! men jag måste ha en väska till min mac.

vi mötte johan och mikael i stan så vi gick och käkade på lydias, bufé. efter det mötte vi august och så gick vi till bion. där mötte vi camilla. vu såg G.I Joe. tror jag den hette? haha. jag tyckte den var ok att se, men andre tyckte den var riktigt dålig. haha..

nu ska jag fixa mig för om en timme ska vi till skolan, japp, idag börjar man skolan.. ångest! försöker skriva senare  under dagen! puss
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: