2009-08-25
 08:29:59

converseväskan ska bli köpt av mig idag

Godmorgon!
Jag gick upp för en pytteliten stund sedan. Har precis borstat tänderna & ska nu klä på mig. Får bli svarta byxor & ett grått mönstrat v-format halterneck linne som jag köpte på Emmaus när jag jobbade där. har säkert en bild på det som jag kan visa er ;)

Idag börjar vi skolan halv tio & slutar runt 2 någongång. Vi kommer inte att ha några riktiga lektioner utan ska bara få scheman. information & träffa den nya Artisen klassen. Undra om det är några trevliga människor =)
Efter skolan ska jag med andre till stan, ska möta mamma och köpa den där Converseväskan! och sen åka till hennes jobb och kolla lite grejer. sen drar vi väl till stan igen för andre vill väl kolla litegrann med :) Ikväll ska jag och mamma på middag med Lilian. så jag vet inte när jag kommer hem, hinner kanske hem innan middagen och då skriver jag om jag hinner.

Annars skriver jag när jag kommer hem ikväll! nu - kläder. sen - mat! & smink.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: