2009-08-12
 03:34:34

ger mig nog för idag

Hej sötnosar. jag ger mig nog för idag när det gäller bloggdesignen, har ju gjort flera saker flera gånger. det verkar vara något som är galet på blogg.se eller så är det min dator. jag har tagit bort inställningarna för klockan, namnsdagsgrejer, nedräkningen och lite andra grejer men ändå finns de på sidan? för en stund sen fanns de inte alls men då fanns inställnignarna så jag tog bort inställningarna men nu kom själva sakerna på sidan fram utan att inställningarna finns inne i stilmallarna och kodmallarna. helt weird, och jag blir så snurrig av det att jag ger upp nu. är ändå nöjd med hur allt ser ut nu, men tar nog inte lång tid förräns jag ändrar färger och så igen. vi får väl se! haha..

nu ska jag kolla facebook, bdb och bloglovin. och min mail! prata med älskling på msn och sen kanske jag skriver ett inlägg till här innan jag lägger mig =)

Ni får väldigt väldigt gärna säga vad ni tycker om min nya design så skulle jag bli gör glad! =)

Bloggdesign / 1 kommentarer


camilla

snyggt!



PUBLICERAT: 2009-08-12, 10:06:23 | URL: http://dencamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: