2009-08-11
 16:57:48

gerrebacka!!

hej. har precis gjort mig iordning, snart ska vi till carolina för 6årskalas för jasmin. jag mamma pappa och andre. får väl se hur det går. haha

det är ganska stor chans nu att vi ska flytta till gerrebacka! ikväll får vi nog svar, längtar! vill verkligen komma härifrån. blir någ flytt den 1 september isf :) längtar som fan! komma ifrån biskopsgården och sånt.

nu ska jag kolla på family guy och sen gå upp till carolina. skriver när jag kommer hem för andre ska ut med daniel sen så då kommer jag vara hemma. pusshej! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


camilla

då kommer du bo i närheten av mig tror jag :D



PUBLICERAT: 2009-08-11, 19:40:36 | URL: http://dencamilla.blogg.se/
Dennis

Där bor jag =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: