2009-08-04
 01:57:01

godkväll, eller heter det godnatt nu?

godkväll/natt på er. haha.
jag har inte orkat skriva någonting under kvällen för jag har bara suttit och spelat.. spel på facebook och sen ett annat spel. har dessutom haft riktigt jäkla ont i magen heeela dagen. enda sedan tidigt imorse tills nu på kvällen har jag haft så rejäla kramper i magen. har vart sjukt jobbigt.. och tummen gör också otroligt ont idag. kan inte göra någonting med den. jag som är så van vid att skriva med den när jag smsar. och så använde rjag den på mellanslag när jag använder tangentbordet, ibland tänker jag mig inte för heller och använder den och så får jag hur ont som helst. jaja, sånt e livet.

ska försöka uppdatera bättre imon, nu ska jag kolla internet lite en spela ett spel till =) hoppas ni haft en trevlig måndag!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: