2009-08-04
 04:39:14

halv fem, sängen känns inte så lockande utan älskling

hej! klockan är halv fem så jag borde sova nu, drf ska ja snabbt kolla bdb, bloglovin och facebook och sen lägga mig i min sköna säng för att sova.. hade vart skönare om älskling hade legat i den, men den ser jävligt tom ut just nu..inte så jätte lockande då precis. men får hoppas på att jag får träffa honom imorgon när jag vaknar istället (:

ska nog kolla på tv en liten stund och sen somnar jag nog.. så fort jag lägger mig i sängen så kommer jag nog känna hur trött jag är. för just nu känner jag mig inte så jättetrött, men det kommer nog så fort jag lägger mig ner och tar det lugnt.. jag känner itne alls för att sova ju! men jag måste.. annars kommer ja må så dålit hela dagen imon, och det orkar ja inte.

så nu blir det de sidorna jag sa och sen sängen! skriver imon = )
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: