2009-08-12
 04:22:41

han som brukar sova förlängesen vid den här tiden annars

nu har jag sorterat litegrann i kategorier och fixat några nya. det får räcka så länge. lägger till någon om jag kommer på något, som jag skrev i förra inlägget så säg till om ni har förslag på någon bra kategori som kanske passar in i mina blogginlägg eller om ni vill att ja ska börja skriva om något speciellt. säg bara till ,)

jag pratar fortfarande med älskling på msn, undra när han ska lägga sig för han brukar lägga sig tidigt ju. ska faktiskt fråga honom nu, vänta........ han ska visst lägga sig strax, men efter lite tjöt från mig, så kanske? han stannar en liten stund till? =) hehe.

ska prata med älskling tills han ska lägga sig iaf, och kolla facebook bloglovin och bilddagboken. sen lägger jag mig nog och läser en stund för har inte gjort det nu på kvällen som jag egentligen skulle gjort och som jag egentligen hade velat göra. men jag fastnade ju här vid datorn så lite sent att grubbla över det nu, haha. får läsa några sidor innan jag somnar bara så är det löst. världens bästa bok jag läser! första boken i Twilight serien.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: